tirsdag den 18. oktober 2011

Regnvåd tirsdag

Regn og blæst...efteråret er kommet og selvom der ikke er meget fornøjelse i at begive sig ud i det kolde og våde, er efteråret en fantastisk årstid.
De dage solen skinner kan solens varme mærkes, bladenes mange farver tegner det smukkeste billede og den friske luft bider i kinderne og giver energi.
Haven tæmmes og gøres vinterklar, det er tid til stearinlys indendøre, ild i pejsen og hyggelige trøjer....de mange positive ting der er at fremhæve opvejer i høj grad de kolde våde dage som idag.

Augusta er 3 måneder, tiden er gået alt for stærkt, hun vokser for hurtigt, lærer for hurtigt og selvom det er dejligt og jeg glæder mig til hun kan kravle og gå, skræmmer det mig, at jeg ikke ved hvor tiden bliver af....hvert sekund er dyrebart og jeg elsker det...elsker hende.

De første strøtanker her på min nye blog....jeg håber i vil kigge med ind imellem og fornøje jer med lidt let læsning og mange ideer :)

1 kommentar:

  1. Tænk at du er mor til en datter, som allerede er døbt!! Det er altså så vildt og fantastisk :) Så mangler vi bare mig jo...

    SvarSlet